zondag 12 augustus 2012

Geschenkjestijd

De voorbije dagen heb ik wat geschenkjes gehaakt.  Een babydoekje voor een kraambezoek. Het patroon vond ik hier. (bedankt Ieke!)



Dan nog een geschenkje voor een twaalfjarige, die er zeer blij mee was.


En tenslotte nog een paar pannenlappen, de eerste die ik maakte, maar het zullen niet de laatste zijn: leuk om te maken en leuk om te geven...



Ondertussen bezig met mijn volgende project: een pennenzak voor mijn dochter die naar het eerste leerjaar gaat. Ik hoop het resultaat hier snel te kunnen tonen... (Een rits innaaien is niet zo mijn specialiteit, vandaar dat het nog even duurt...)



6 opmerkingen:

  1. Wow, je babydoekje is hartstikke goed gelukt! Bedankt voor het linken van het patroon!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk gemaakt allemaal, dat babydoekje vind ik ook wel heel erg leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind pannenlappen ook heel tof om te maken, en ge kunt er tenminste ook echt iets mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Isabelle,
    amaaaaai, zoveel mooie dingen die je al maakte, hoedje af!
    Nog eens een dikke merci voor het heel leuke babydoekje, Lukas vindt zijn muizeknuffeldoekje super, hij kan het al goed vasthouden en op de snoet zit hij graag te sabbelen :-)
    Leuke blog ook!
    Lieve groetjes,
    Liesbeth
    ps: merci voor leuke namiddag woensdag, kindjes hebben zich ook erg geamuseerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Isabelle, leuke haakwerkjes van je! Het haakclubje is benieuwd om je nieuwe werken te zien hoor. Groetjes, Krista

    BeantwoordenVerwijderen